Matmammans Blogg

Om mat och bakning, med matglädje i fokus

Goda chokladnyheter i höst!

1 kommentar

Jag är en riktig chokladälskare, så jag blir alltid glad när jag får höra att choklad i lagom mängd är nyttigt för både kropp och själ! Ännu gladare är jag när jag hittar en choklad som är riktigt god, som de två nya sorterna från Marabou Premium, Marabou Premium Almond och Marabou Premium Biscotti. Läs mitt test här!

Författare: Matmamman

Skribent och krönikör med intresse för matlagning. Tycker att svensk husmanskost är bland det finaste och mest variationsrika som finns, men lagar lika gärna indisk linssoppa som svenska köttbullar. Här bjuder jag på mina bästa recept, inspirerande tips och mycket annat!

En reaktion på “Goda chokladnyheter i höst!

  1. åh den där ska man nog prova. älskar när det är hela bitar i choklad!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 628 andra följare